fredag 16 september 2011

Jag har fått en Award

av skrivkamraten Ebba och såg precis att jag också har fått en av Shamrock.
Tusen, tusen tack!











Med den fina utmärkelsen följer uppmaningen att besvara lite frågor:


1. Varför började du blogga? 
Jag fick ett förlagskontrakt i januari 09, och min förläggare tyckte att det - och att gå med i FB - var en bra idé. Själv trodde jag att min blogg skulle handla mer om mitt arbete än om mig själv, men så blev det inte.

2. Vilka bloggar följer du? 
Massor. Utöver de som finns under min profil så hittar jag dagligen nya härligheter.

3. Vilka favoritfärger har du? 
Hösten 2011, svart. Jag har egentligen inga favoritfärger.

4. Vilka favoritfilmer har du? 
Alla som får det att vibrera i hjärttrakten och som har lyckliga slut.

5. Vilka länder drömmer du om att besöka?
Alla, men jag skulle ha svårt för att som turist besöka fattigdom och slum.

Jag skickar inte vidare, istället vill jag att alla som har under 100 följare lägger upp den på sin blogg och svarar på frågorna!

Inga kommentarer: