torsdag 15 september 2011

Jag har insett att jag på min blogg

har lanserat en bild av mig själv som snäll, god och ... snäll.
Mina hybristendenser, mitt gigantiska ego och att jag alltid, alltid har rätt har liksom försvunnit i någon form av dimridå.
Jag ber er härmed att inte gå på allt det där goda.

Mitt verkliga jag sätter näsan i vädret, är obehagligt dryg och tror på fullaste allvar att Gud tänkte till en extra gång innan ha la till finliret i skapandet av mig.
Jag fick liksom extra allt.
Lyllos mig.

Tänkte bara att ni ville veta det.

13 kommentarer:

Agneta sa...

Äh, försök inte!

Robert W sa...

Ja men då har väl Gud gjort dig till den snällaste och godaste människan också! :D

Åsa Hellberg sa...

Jaa, jag har helt enkelt allt.

livia sa...

mig lyckades du iallafall lura, men jag vet inte om det säger mest om dig eller mig: )

Åsa Hellberg sa...

Livia, haha:)

Ebba Range sa...

Ja, jag har gått på din lansering och bara för det har jag tänkt särskilt på dig - du har en AWARD att hämta hos mig:-)
/Ebba

Åsa Hellberg sa...

Ebba, men tusen tack.
Den ska jag hämta i kväll!!!

Lysande ögonblick! sa...

hahaha. yeay right.

Susanne B sa...

Härligt! Ärligt :-)

Åsa Hellberg sa...

Jag har en känsla av att inte bli trodd här, där ser ni hur bra jag har mörkat!

Märta sa...

Det är noterat! Fast jag tror du glömde nämna att du har humor och självdistans också.. ;)

Spader Madame sa...

:-) Lyllos dig!

Åsa Hellberg sa...

Märta;det ingick i guds plan!

Spader; I KNOW!