måndag 12 september 2011

Jahadå.

Än håller dagens schema, lite omkastningar på mat - och dammtrastiden bara.
Eftersom jag till och med har lite tid över tänker jag ägna den åt att lägga undan kläder som tillhör den varma årstiden, annars får jag inte in allt vintrigt som jag tvättade igår.

Är det något jag drömmer om så är det fler garderober.
Det kan jag fortsätta med.
Om det ska vara möjligt måste jag först flytta.

Idag kom sonens övningskörningsokej från TSV.
Jag meddelar när ni gör bäst i att hålla er undan.

5 kommentarer:

Fru Venus sa...

Bra, då tar jag bussen in till Sthlm imorgon ;-)

Åsa Hellberg sa...

Ha, stan är det inte tal om förrän han går i körskola, så du kan ta bilen om du vill:)

Shamrock sa...

När det är dags för uppkörning ska ni inte välja Farsta, där kuggas flest. Nynäshamn ska vara bra sägs det. Men be honom kollar lite forum så får ni dagsaktuell info

Spader Madame sa...

Min son kör inte alls. Ska jag vara orolig?

Garderober får man aldrig för många. När en unge till har flyttat hemifrån ska jag bygga om ett rum till walk-in. Det är om väldigt länge.

Åsa Hellberg sa...

Tack Shamrock!!!

Spader; nej, lycklig:)