söndag 4 september 2011

Jag måste nog utnämna den här morgonen till

strålande.

Det finns flera skäl till det.
Jag är inte förkyld är ett sådant.
(Varje gång jag är sjuk så påminner jag mig själv om hur tacksam jag ska vara när det inte gör ont att svälja, inte har feber och vaknar hundra gånger per natt, men det har jag ofta glömt när jag väl är frisk.)
Ett annat är att jag har sovit över åtta timmar.
Jag vill också lyfta Misse, som när han hade kräkts hade gjort det diskret på ena sidan av golvet istället för i soffan eller på en matta.

God morgon!


5 kommentarer:

Shamrock sa...

Då har jag nog fått dina bacilusker för jag har ont i halsen

Anonym sa...

Allt är väl värt att vara tacksam för men misses lilla "olycka" är väldigt skönt att slippa ha på soffa, matta, sängöverkast etc.
God morgon
Sanna

Simona sa...

Grattis!
Dottern och jag satt igår och konstaterade att våra katter gör så här: "Åh jag mår illa! Jag måste kräkas! Fort, mot den enda mattan i huset!"

Åsa Hellberg sa...

Shamrock; aj då! Krya på dig.

Sanna; god morgon!

Simona; I know!

Fru Venus sa...

Duktig kisse :-)) Vi har 19 - 20 grader ännu, men nu börjar nätterna bli kallare :-(