lördag 5 november 2011

Kamrat

Nilla läser och det verkar gå trögt.

Om jag själv ska lägga tid på en bok måste den per omgående ta tag i mig, annars är risken stor att den förpassas till högen av sådant jag ska läsa klart sen.
Det kan bero på en mängd saker, min låga grad av tålamod är en av dem (min obefintliga bildning en annan.)
Jag vill läsa fort.
Kalla det gärna forcera.

Ge mig en berättelse, inte en massa meningslösa ord att fundera på.
Jag är en simpel människa och begär inte mer än så.

4 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Well, jag är en envis jävel så jag kommer nog ta mig igenom den.
Bara cirkus *räknar* 55 000 ord. ;)

HOUSE of ADELA sa...

Samma här=)
Trevlig helg Åsa!

Kram
Adela

Malin Roca Ahlgren sa...

Jag fattar precis

Åsa Hellberg sa...

Nilla; lycka till!

Adéla, tack detsamma.

Malin; :)