tisdag 1 november 2011

När jag har möjlighet ser jag väldigt gärna

"Piers Morgan Tonight", på CNN (21.00)
Idag gästas han av 50 Cent.
Den killen har varit med ett och annat, bland annat har han överlevt att bli skjuten på nära håll med nio skott.
Som tolvåring var han redan en etablerad langare men han har själv inte provat varken droger eller narkotika.

Det är sådana intervjuer som jag och min son ser på tillsammans med lika stort intresse, dock ur varsin synvinkel.
Jag ser fajtern som tar sig ur ett sänkande umgänge medan han beundrar musikern.

Tisdag i soffan.
Inte dumt alls.

2 kommentarer:

Anneli Stålberg sa...

Häftigt! :)

Snäckskalsdalen. sa...

Såg det inte, men jag tittar gärna på sådana program och jag gör nog som ni båda, lyssnar till ett människoöde och njuter av musiken!
KRam