fredag 20 juli 2012

Jag är förtjust i kläder.

Oerhört förtjust. När andra vill gå på ett museum, titta på nya bilar eller kanske möbler, så vill jag allra helst se på fina kläder.

Ibland kan jag tänka att jag skulle vara väldigt tjusig i ett par välskräddade ullbyxor med en knytblus och en kofta över axlarna.
Men när jag tänker så har jag också väldigt långa ben och långt tjockt hår ...

I verkligheten har jag aldrig ens provat de allra mest prestigefyllda varumärkena. Och jag vet inte heller om jag vill.
De ska bara få hänga där på sina galgar och se så där oerhört fina och rena ut så att jag kan gå runt dem och utstöta små "åh.
Kanske när jag ser en extra speciell söm på bluskrage.
Eller en sko som är så fin att den inte skulle kunna användas ändå.

Mest ser jag allt det fina på nätet.
Kolla de här.Det blir inte vackrare.
Bilder från Net-a-porter.
Hervé Léger
Oscar de la Renta
Pucci 

3 kommentarer:

Fru Venus sa...

Gud.



Den första blå.


Jag måste bli rik!
Och smal.....

Shamrock sa...

Det tråkiga när jag provar kläder är att de aldrig sitter lika bra på mig som på modellerna

Åsa Hellberg sa...

Man kan göra som jag, bara titta.