lördag 23 februari 2013

Lördag på Söder.

När jag vaknade hade jag ont i ryggen och det tog en stund att inse att det var TRÄNINGSVÄRK. Det var roligt att åka skridskor igår.
Fint väder, glad skridskopartner,och jag åkte som om jag gjorde det senast i torsdags.

Möjligtvis är det som att cykla, vilket jag inte har gjort sedan jag var arton men som jag inbillar mig att jag fortfarande kan.
Det vore nästan roligt att testa.
Det vore också nästan roligt att testa att rida.
Och att gå ned i brygga. Och hjula.
Inget av det kommer att hända och resten av den här lördagen ska jag städa, i alla fall vifta med dammtrasan här och där.

På tisdag ska jag få ny manusrespons från Forum och sedan är det bara att sätta sig.
Manus - städning, 10-0, alltså gör jag det idag så är jag av med eländet.



Inga kommentarer: