torsdag 1 september 2011

Det är något speciellt med att se en tv-serie

avsnitt efter avsnitt, istället för en gång i veckan.
Idag dog nästan Meridith.
Det spelar ingen roll att jag vet att hon vaknar till liv, jag är ändå väldig engagerad vilket visar sig i form av näsdukar, rinnande ögon och högljutt snorande. Jag liiiiider verkligen med fästmannen (kommande) som vakar vid hennes säng.

I det vanliga livet i förorten ska det tvättas och stekas kycklingfilé.
Tack och lov är det totalt odramatiskt.

2 kommentarer:

APAN SATT I GRANEN | tävlar ut träningskläder från Röhnisch sa...

Jag är totalt hopplös när det kommer tills serier. Missar jag ett avsnitt är det kört och då är hela spänningen borta. Får helt enkelt acceptera faktum - jag är ingen tv-tjej.

Åsa Hellberg sa...

Det är då dvd är bra!