torsdag 3 januari 2013

Det var trevligt med intervju

och utomhusbilderna blev snöiga och fina, förhoppningsvis.

Just nu längtar jag mest efter att ta bort sminket som jag skvätte på för fotonas skull.
Inte för jag vet om det gjorde någon skillnad, men jag körde på en svart kreation idag och med likbleka läppar och kinder kan det lätt ge ett dött intryck ...
We´ll see när Magasin Farsta kommer ut i slutet av månaden.

Som sagt, hos mig snöar det.
Jag skulle gärna vilja ha väderrapporter från resten av landet, tack!


7 kommentarer:

Singelmamman sa...

Solna, blötsnö.

Fru Venus sa...

Sol :-)

Annika Estassy sa...

Jag är övertygad om att du var lika vältalig och snygg som alltid. I min förort har det snöat lite men inte längre.

Åsa Hellberg sa...

Det var Roligt att prata om mina Sonjaböcker (och den nya) för en gång skull!

Åsa Hellberg sa...

Det är helt klart något fel på er ö:)

Kati sa...

Södermalm, ingen snö. Ser ut att duggregna.

Hanna Lans sa...

Göteborg: Strålande solsken och fem plus! Ingen snö på marken, men en och annan smältande pyttesnöhög.