söndag 6 januari 2013

Jaha.

Jag ser här och där att man gör årssammanställningar nu när 2012 lagts till handlingarna.
Mitt år handlade bara om att redigera, släppa två böcker och skriva en tredje (och fylla år och åka till New York), så någon sammanställning behövs inte. Jag var (är) totalt enkelspårig.

I mars gjorde jag en intervju med mig själv, såg jag när jag gick tillbaka för att se om jag hade något som sammanfattade som året som gick. Den håller fortfarande.

Jag har inte en aning om vad 2013 kommer att handla om. Jag har mina önskningar, men om dessa går i uppfyllelse vet jag inte än. Om inte måste jag tänka om och byta fil.
Det är jag bra på, tack och lov.
Är det något som 50 år av hit och dit har gett mig så är det flexibilitet.
En bra egenskap i dessa tider.

Filbyte på Fifth Avenue. Där grönskan kommer till vänster börjar Central Park.




1 kommentar:

Agneta sa...

Och där, till vänster, på det varuhuset köpte jag en parfym! Herregud vad jag vill tillbaka till den underbara staden! (Motstår en impuls att lägga till tio utropstecken!)