torsdag 9 juni 2011

Då har jag ägnat en timma

åt att återigen installera min skrivare, jag tror att det är gång hundra.
Den här gången var datorn inte ett dugg intresserad av att hitta den trådlöst och istället fick jag använda sladd.
I hate sladd.
Det var därför jag köpte en printer för miljoner kronor som skulle fungera trådlöst.
Nu är det uppenbarligen inte skrivarens fel, det är alldeles säkert någon uppdatering av datorn jag behöver göra.
I hate uppdateringar också.

Nu har jag i alla fall skrivit ut det jag behöver och kan strunta i sådant jag hatar och ägna mig åt det jag älskar:
Ledighet, sol och latmaskeri.

2 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Sladdar, not nice. Och det är konstigt, min dator har fått för sig att inte känna igen min kamera.....och det är nog någon slags uppdatering som behövs eller köra skivan igen, men jag tycker heller inte det är så vidare värst roligt.
Jag har idag "defragglat" min dator och jösses så mycket mer utrymme jag fick!
Sola, sa du? Har ni sol?
Kram

Åsa Hellberg sa...

Vi har fantastiskt väder även idag.