torsdag 16 juni 2011

Sådär.

Dagens arbete är avklarat och i morgon väntar en heldag på kliniken; utbildning på förmiddagen och en anhöriggrupp efter lunch.                                        

Framför mig på bordet ligger en deckare av Mari Jungstedt, "Den dubbla tystnaden".
Jag har inte läst någon av hennes böcker, har ni?
Hon verkar så genomtrevlig de gånger jag har sett henne att jag tänker att hon nog är en lysande författare (det måste väl hänga ihop?)

Det blir dock ingen bok idag.
Istället ska jag se på strandmode i nya "Elle".
Det är allt mina ögon klarar just idag.

8 kommentarer:

Shamrock sa...

Jag gillar hennes böcker.

Åsa Hellberg sa...

Vad bra!

Sus sa...

Vad fint du gjort här!

Anneli Stålberg sa...

Du har så underbart somrigt här!
Jag har inte läst ännu, men en av hennes böcker ligger hemma hos mig och väntar.

Martina sa...

Har läst alla hennes & tycker dom är bra.

Snäckskalsdalen. sa...

Läser helst inte deckare....tråkigt, va!
Så fin bakgrund du har gjort på din blogg, man blir ju alldeles glad ju.
Och ja, sjukvården i det här området är erbarmligt dålig, den finns knappt. Många som ska föda barn åker över gränsen till Norge, Halden eller Fredrikstad, för att det är närmare och framför allt bättre....Illa.
Agneta kram

Robert W sa...

Jag har inte läst någon av hennes böcker. Du får ge ett utlåtande när du har läst den.

Jo, bakgrunden blev jättefin :)

Åsa Hellberg sa...

Tack för fina kommentarer:)
Japp, jag återkommer när jag har läst.