måndag 6 juni 2011

Det där med att jag var blek

var inte sant några timmar senare.
Bra.
Då är jag på gång även denna sommar.

Inte ens den jobbigaste av gubbar i tvättstugan - som med vidrig bakfylledoftande andedräkt återigen meddelade mig hur saker och ting ska fungera -  kan få mig på dåligt humör.
Inte heller det faktum att människan hämtade sin tvätt en och en halv timma efter att hans tid gick ut får mig ur balans.
Det finns så många goa gubbar där så jag väljer att fokusera på dem istället.
De har ungefär på samma goda humör som jag, trots krämpor och rullatorer.

Snart " The good wife" på 4; an plus. Helt klart det mest sevärda just nu.

3 kommentarer:

Fru Venus sa...

Du tänker rätt :-) Och jag förbannar vårt antennbolag som inte visar TV4+ :-(

Anneli Stålberg sa...

Det är skönt att behålla det goda humöret :)

Åsa Hellberg sa...

Venus; jag såg det hos dig. F-n.

Anneli; ja:)