söndag 19 juni 2011

Stormarknadsbesöket kommer att ske idag istället.

Hade det varit för exakt ett år sedan hade det inte varit möjligt eftersom jag då satt ned i min soffa från tidig morgon till sen kväll när Victoria tog Daniel som sin äkta make i nöd, lust och mycket fägring
Jag vet inte riktigt hur jag fick i mig mat den dagen men jag antar att jag satte lite fart på sonen precis som jag ska göra idag när han ska få bevisa hur stark han har blivit efter ett par-tre månaders intensiv träning.

God morgon!

3 kommentarer:

livia sa...

Det är en gudagåva med starka söner när man är på stormarknaden : )

Shamrock sa...

Men för ett år sedan var det ju kanonväder - vad gör regnet här?

Åsa Hellberg sa...

Livia; jag tror att han tänker att han kan smyga ned lite oxfilé i korgen:)

Shamrock; jag vet inte. Fattar ingenting.