söndag 19 juni 2011

Två hjälpsamma personer,

Liz och Sus, ställde upp på gårdagens omröstning här gällande Coop eller Ica.
Nu utföll den inte någon kedjas fördel, alltså styrde vi kosan mot båda idag.
De ligger så nära varandra att det bara är ett mindre kvistande dem emellan.

Vi började på Coop, men insåg snabbt att de inte hade det som (nästan) hela stormarknadsbesöket handlade om:











Det sprack det helt och hållet när jag såg priset på fläskfilén som ska serveras till mangosåsen, och helt fräckt lämnade jag min vagn med duschcremer där och åkte vidare.
Nej, jag brukar inte göra så men idag var jag ju wild & crazy, remember?

Nu är hela kylen fylld av sås, kapris och gröna oliver.
Jag är så glad att jag har något att äta igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Annars hade ju Willy´s kunnat vara ett alternativ :)
Sanna

Åsa Hellberg sa...

Japp, men inte lika nära.