fredag 10 juni 2011

Jag har skoproblem

inför kvällen 50-års fest.
Min nya dress kräver höga klackar och de jag trodde var perfekta sitter illa, illa på mina fötter.
Jag provade ett par störtsköna kilklack/platå-varianter med stretchiga band över foten, på Åhléns igår. Ni vet sådana där som direkt bara känns oerhört bekväma.
Jag får nog skaffa mig ett par sådana idag, min invändning igår var att de såg lite klumpiga ut i jämförelse med en hög klack.
Å andra sidan är de användbara på ett helt annat sätt en ett par tjusiga.
Om tre timmar ska jag vara på jobbet på kliniken och innan dess behöver jag ha fixat mitt högst världsliga skoproblem.

Även idag är det strålande väder i Stockholm.
Vilken vecka vi (jag) har haft!

3 kommentarer:

Spader Madame sa...

Skor är viktiga saker! Och ja, vilken vecka. Otroligt väder . Ha en toppenhelg.

Anonym sa...

Hoppas det ordnar sig med skor - och att du/ni får en trevlig fest
För mig blir det picknick i kväll :)
Sanna

Anneli Stålberg sa...

Hoppas att du hittar några riktigt fina. Och sköna :)