torsdag 9 juni 2011

Idag serveras det återigen

T-bone hos Hellbergs, det är ju så makalöst gott.
Något annat gott var stranden idag, den var i princip folktom.

Därefter gjorde jag mitt första besök på Systemet på år och dag, och det var minsann i mig riktigt trevligt att botanisera i alla rödvinshyllor efter något som passar en 50-åring.
Till sist hittade jag en fin variant i en trälåda.

Det hade varit oerhört gott med ett glas vin till dagens biff, men jag glömde att fråga efter alkoholfritt som smakar GOTT.
De jag har testat hittills har inte haft minsta drag av ett mustigt Riojavin.

4 kommentarer:

FotnotsMaja sa...

Hej!
Är själv inget för vin och alkohol.
Men låter som om du haft en härlig dag. :)

Fortsatt trevlig dag!
varma hälsningar
Maja

Åsa Hellberg sa...

Hej Maja, välkommen hit.
Nä, alkohol är omodernt:)

Ninas skrivarlya sa...

Konstigt att de inte ska kunna få till ett alkofritt vin som smakar gott. Det finns en alkofri Chapel Hill (bubblande vitt) som är riktigt gott däremot.

PS. Du har en utmärkelse att hämta hos mig! :)

Åsa Hellberg sa...

Åh, tack Nina!