torsdag 15 oktober 2009

Jag har en arbetskompis

som skriver på en bok och jag har fått den stora äran att läsa hans första utkast. Den här veckan har jag inte haft tid - för jag vill läsa allt i ett svep - men i morgon ska jag äntligen få ta tag i hans manus.
Superspännande.

Idag var det en sådan där favorithöstdag och promenaden till min mottagning var inte lång men skön i höstsolen.
Det var veckans sista promenad dit, i morgon är jag ledig...nja, inte riktigt kanske, men några klientbesök blir det inte.
Däremot en hel del utvecklingsarbete i form av papperspyssel, föredragsfnulande och mailutskick med läxor till klienter.

Dessutom har jag egna läxor att redovisa inför sista kursen i november. Då är ett och halvt års coachutbildning klar, och det känns nästan tomt.
Tur då att det finns mängder med andra utbildningar, seminarier och kortkurser man kan hänge sig åt.
Man är ju aldrig klar, varken som coach...eller människa.

Som sagt. Tur.

Inga kommentarer: