söndag 11 oktober 2009

Nej

jag är inte klar med städningen på långa vägar, man kan säga att jag har tagit en mycket lång paus.

Men nu är det på det igen... efter att jag har monterat skrivbord vill säga.
Det kommer flera trevliga klienter till mitt kontor i morgon och då ska det vara klart. Alltså är det lika bra att stöka iväg den uppgiften direkt på morgonen eftersom vissa familjemedlemmar fortfarande sover.

Sverige förlorade igår, men ärligt talat vet jag personligen inte om jag tycker att det är så himla viktigt.
Det är roligare att tänka på hur vi har glatt danskarna.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är kvartsdansk så den biten hoppar runt i mig och dansar :)
Men det är faktiskt en bra inställning att inte bli sur varken för eller på för att svenskarna förlorde - och att kunna glädja sig med dem som vinner.
Då har jag ju det trevligt både vid vinst och vid förlust.
Sanna

Åsa Hellberg sa...

Grattis Sanna:)

Anonym sa...

Herregud, jag är helt ointresserad men igår i soffan förvandlades jag till en fotbollsfanatiker. Det tog kanske 10 minuter att komma till sans och inse att jag inte bryr mej ett skit om förlusten, hahaha.

Åsa Hellberg sa...

tandgnisslur; jag gapade också i tio minuter:)