måndag 12 oktober 2009

Måndag

och jag är på den som om helgen inte har funnits.
Dagen består av blandade uppgifter som coach och administratör. En del ska göras hemifrån och annat på kontoret med det nya fina skrivbordet från Ikea.

I mitt källarförråd har jag ett bord som jag ärvde av min mormor och som var hennes och morfars vardagsrumsbord. I alla år stod det framför soffan i huset i Fjällbacka, och i alltför många år har det nu stått i mitt förråd.
Idag ska det flyttas till mitt grupprum och där kommer det att passa alldeles perfekt.

Har ni några spännande planer för kommande vecka?

Själv ska jag på min egen releasefest i morgon då Casanovas Kvinna presenteras tillsammans med Charlotta von Zweigbergks "Cirkus 50".

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ja du, jag har ingen aning om hur min vecka ser ut. Ska stå på loppis på lördag så det blir väl till och fixa med det. Ska även försöka få pojkarna att sälja sina tv-spel där. Jag tycker de behöver pengarna istället för säg en 40-50 spel...

Åsa Hellberg sa...

Bra idé. Min son byter in alla sina gamla spel i spelbutiken och det blir en hel del pengar.