onsdag 7 oktober 2009

Två

cheeseburgare och en mellanpommes är vad jag har ätit idag. Förutom frukostmackorna och tre koppar Gevalia förstås.
Det känns att jag har glömt bort att dricka vatten och just nu häller jag i mig en halvliter samtidigt som jag försöker hålla koll på treans 2 1/2 män.

I morgon har jag lite uppdrag på kliniken i stan, och på fredag ska jag till Ikea på skrivbordsjakt.
Utöver det börjar höstens gruppcoahing ta form, och jag ska hitta lämpliga dagar för just det.
Som det ser ut i dagsläget kommer den gruppen som har varit utsatta för otrohet att träffas på måndagar 16-19, och den gruppen som vill stärka sin självkänsla träffas samma tid på torsdagar.
Men jag är inte färdigtänkt på det...förrän på måndag.
Sedan är det ju det där med föreläsningar också, som i alla fall i huvudet börjar ta någon slags form.

Hurra!
Jag har inte för lite att göra.

Inga kommentarer: