fredag 27 maj 2011

"Men, med vilken spänst i benen

den där kvinnan går. Hon måste vara extremt vältränad", tänkte kanske inte alla jag mötte på min stadstur igår men jag låtsades det, vilket hade fördelen att jag nog såg rätt glad ut där jag struttade fram

Positiv inbillning är bra på samma sätt som den negativa är dålig.
Inget av det är en sanning men hjärnan struntar i sant eller falskt.
Den kommer ihåg att jag log när jag struttade och det kommer att hjälpa mig att ha samma tryck i benen nästa gång.

Tjohoooo.
Det är fredag.

4 kommentarer:

Gafflan sa...

Just så! Att tänka pigga ben med spänst i är fasen så mycket bättre än motsatsen :D
Fredag är hjärligt välkommen!
Kram

Anonym sa...

Bra tänkt. Fast lite synd om hjärnan som man lurar, det är det... ;)

Madlar sa...

Det går bra det här, testar igen....

Åsa Hellberg sa...

Gafflan; Ja och Ja!

Anna; de flesta lurar hjärnan, bättre då att göra det positivt:)

Madlar; heja igen.