torsdag 26 maj 2011

Jag vet inte varför jag har envisats med Internet explorer.

Jo, det vet jag visst; jag gillar när allt - precis allt - är som vanligt och 1997.
Men det här var faktiskt lite magi (exakt det sonen sa till mig för ett halvår sedan...)

Jag flyger fram på era bloggar och vips har jag gett er en trevlig kommentar.
Inget hackande, snabb inloggning och jag är frälst.
Uppenbarligen den rätta webläsaren ihop med Blogger.

Gå in här och hämta google crome.

Tjoho.
Det är torsdag och jag kan lägga in bilder utan att bli utloggad. Den här är till Simona!

12 kommentarer:

Chrissan sa...

Kör själv med Firefox. Nästan smärtfritt.;)

Guldkorn by Elin sa...

Argh! Nu smällde jag nästan av. En bild på Gerald så där helt oanmält på en torsdag *suck*

Och ja, Google Chrome är bara helt fantastiskt bra :)

Anneli Stålberg sa...

Japp, blogghimlen öppnade sig igen!

annika sa...

Hm,man kanske ska byta...

Åsa Hellberg sa...

Det är ju inte klokt vad bra det var!
Anneli; har du också crome?

Ninas skrivarlya sa...

Google chrome är den bästa webbläsaren! Funkar (nästan) klockrent!

Susanne B sa...

Vem är hunken till Simona?

Åsa Hellberg sa...

Gerard Butler.
Har du inte sett The ugly truth, och gillar romantiska komedier, så har du något att se fram emot.

Simona sa...

Åååh.

Ååååh.

Susanne B sa...

Åhå! Det ska jag lägga på minnet.

Madlar sa...

TAADDAADDAAAA, attan vad det går undan....nu ska jag läsa o kommentera ikapp efter veckor av seg, seg, seg blogger. Tack för tipset om chrome.

Åsa Hellberg sa...

Simona; allt för dig darlin.

Madlar; vassego!