söndag 15 maj 2011

Om tio minuter är

äppelkakan klar, en variant med äpplen, krossade digestivekex, socker och hyvlat smör på toppen. Man kan ha i nötter om man vill men det vill man inte.

Heja Sverige!
Nu tar vi GUUUUUUUUUUUULD.
(Jag ska sluta säga så där för högt. Igår sa jag att vi skulle få 12 poäng av sista röstningslandet Lettland eftersom de brukar ge oss poäng men vi fick inte ett enda. Sonen blev oerhört sur på min dåliga förmåga att se in i framtiden. Det var nästan som om JAG  hade snuvat oss på andraplatsen.)

4 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Men hade du inte det då...?

Chrissan sa...

Att heja så tar på krafterna. Tur du har något att fylla på med.:)

Åsa Hellberg sa...

Nilla; verkligen inte. Jag är helt oskyldig till precis allting.

Chrissan; jag vet!

Pernilla sa...

Men shit vad gott. Åh. Någon kväll tänker jag bjuda in mig själv till dig och beställa en sådan. Jag tänkte bli divig nu nämligen.