lördag 28 maj 2011

Vi är helt exalterade

och insåg just att min nya fina dress från Karen Millen - och hans svarta kavaj -  kommer att passa utmärkt när vi ska vara fina på min 50- årsdag I NEW YORK.
Det är roligt att ha något att se fram emot.

Men tillbaka till här och nu.
Jag ska göra morsdagstårta idag.
Grädde.
Jordgubbar.
I morgon är sonen busy och ska bland annat vara publik på Big Brother, så vi tar ut firandet en dag i förskott.
Grattis till mig som har klarat 17 morsdagar med den äran.
Det är en bra grabb jag har.

(Och vi ska åka till New York, sa jag det?)

6 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Nu blir jag också sugen på att åka till New York!
Blir nog förvisso i den vanliga kostymen i så fall: jeans och jeansjacka. Men ändå!

Åsa Hellberg sa...

Det blir det för oss också, alla andra dagar än min födelsedag:)

Anneli Stålberg sa...

Grattis i förskott!
New York är ett av mina favoritställen på jorden. Ni kommer att få det helt fantastiskt.

Åsa Hellberg sa...

Anneli; ja, det tror jag verkligen!

Spader Madame sa...

Så himla bra- New York! Då gör jag också det, på min femtioårsdag. Ska bara informera Esset.

För visst var det väl New York ni skulle till?

;-)

Åsa Hellberg sa...

Spader; JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!