onsdag 25 maj 2011

Jag drar igång onsdagen direkt.

Det finns inga anledningar alls att spara på något krut.

Snart är det helg och efter det långhelg så det är helt enkelt på sin plats med draaaag.
Ett av dragen är att jag - efter morgonens första klient - ska ut och springpromenera med min nya steg - och distansmätare.

Det ska bli spännande.
Inte så mycket för att se hur många steg jag rör mig som att kolla om jag för första gången har lyckats ställa in något digitalt på rätt sätt.
Håll in knappen.
Tryck flera gången på knappen.
Håll in den ena, tryck flera gånger på den andra.
Höger är ditt och vänster är datt.

To much information.
Min hjärna går ner i spagat och då trycker jag lite hoppsan hejsan.
Efter tio vet vi om det var bra tryckt eller inte.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kan du få hjärnan att gå i spagat - då är du vig :)
ha en fin dag
kram Sanna

Åsa Hellberg sa...

Gör aldrig din hjärna det:)

Gafflan sa...

Hjärna i spagat blir det här också. Hoppas du tryckt rätt :D
Kram