fredag 3 juni 2011

Eftersom min mamma fortfarande befinner sig i Spanien

tänker jag beklaga mig över mitt magonda här.
Jag har ont i magen och tror att det är ägglossning.
Att jag drar den slutsatsen har med att göra att jag är öm på ställen som jag brukar bli öm på när det är så dags.
Mitt PMS sitter inte i humöret, enbart i ömhet.

Alltså har jag petat i mig ett par värktabletter för om jag inte gör det kan jag bli liggande i kvidläge hela kvällen och det vill jag inte.

Slutklagat.
Jag är ju ledig i tre hela dagar.
Det känns just nu som en härlig evighet.

Hurra!

2 kommentarer:

Shamrock sa...

Hoppas att du mår bättre nu. Nej det är inte så läskigt när han kör. Nu har han ju kört både motocross och moped innan så han har ju motor och trafikvana. Körningen går på det stora hela bra, det är det där med framförhållning och ligga steget före i tanken som saknas

Åsa Hellberg sa...

Det kommer att bli en pärs, jag hör det...
Vi går kurs i juni, sen är det meningen att det ska bli åka av.