torsdag 2 juni 2011

God morgon!

Jag har just inlett 24-timmars ledighet med att äta långfrukost. Så lång att kaffet hann kallna.

På min meny står idag löpning och sol.
Har försökt att hitta en ny solskyddsfaktorscreme men på alla står det 20 och då jag pallar max ett par timmar i solen skulle jag få noll färg av så mycket faktor, alltså drar jag ned på soltiden istället.
Jag vill bli brun.
Jag ser mycket gladare ut i den färgen.

Huruvida förra årets (jag ljuger, den är betydligt äldre än så) bikini passar vet jag inte.
Jag ska prova den om en stund.
När jag har druckit upp det sista kalla kaffet.

Vad gör ni?

2 kommentarer:

Spader Madame sa...

Kollar på bridge från Bonn, dricker kaffe och drar i mig mina miljarder (känns det som) mediciner mot hostan. Tänker en gångtur på bandet och senare Kungsan med Junior. Det blir en fin dag!

Agneta sa...

Jag laddar för att åka och handla växter... surar lite för att det är mulet gör jag också. Slöseri med energi... Får ta och rycka upp mig tror jag; putta lite smink i ansiktet och klistra på ett leende :)