tisdag 24 mars 2009

Gran Canaria?

Min bloggvän Lida är på resande fot, solo.
Vad jag kunde utröna av hennes blogginlägg handlade resan om att hon ville åka iväg för att skriva.

Det konstiga är att hennes blogg från det varma landet mer handlar om söta charmiga spanjorer än vedermödor vid datorn, och det får mig att surna till.

Här har jag väntat mig en bok, och det hon ägnar sig åt är flams och trams.

Så skulle aldrig Liz aldrig göra. Där är det blod, svett och tårar som gäller, dessutom i ett iskallt Norrland. Ett föredöme naturligtvis.

Skärpning Lida!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Helt rätt. Följ mej! Jag är er nya ledare! (kanske borde jag starta en egen religion, men det kanske är lite för tidigt med det...)

Åsa Hellberg sa...

Nej för bövelen. Gå före du, det är rätta tag!!!

Anonym sa...

bahahaha. bitterhet klär dig.

Åsa Hellberg sa...

Bahaha på dig själv. Jobba nu!!