tisdag 31 mars 2009

Jaha

Fästmannen frågar vad jag ska blogga om nästa gång, och det vet jag inte innan jag öppnar bloggen.

Från början var min tro att ni skulle skicka på mig en mängd bra frågor som jag som coach kunde hugga tag i, men då dessa har uteblivit får jag kreera mina inlägg lite som jag vill.

Vi kan dock fastslå att det inte finns någon plan.
Ni får det som ligger längst fram i hjärnan, och emellanåt är det bara ett tomrum.
Som nu när jag har läst klart min läxa. Boken krävde att jag var fullständigt fokuserad och tömd på det som var "mitt".

För att få hjärnfunktionen att komma tillbaka skulle jag behöva sova en timme, men det går inte för då somnar jag inte i kväll.
Kaffe har tyvärr samma effekt.

Alltså får jag sitta här med tomt huvud.
Jag behöver det inte förrän i morgon igen så det är okej.

Inga kommentarer: