söndag 22 mars 2009

Kvällsmat


Hummer och räkor.


Behöver nog inte säga mer.

8 kommentarer:

Unknown sa...

Meh! Hummer?

Åsa Hellberg sa...

Gillar inte kocken hummer?

Tyvärr var den här amerikansk, de bästa serveras självklart nyfångade på västkusten.
Men nu är vi inte där, och den vi åt igår var toppen!

Anonym sa...

japp.. anledningen till att jag aldrig skulle flytta till fel sida av Sverige. Här får man skaldjuren direkt från båten .... det du ;)

Har förövrigt ett par svenska humrar i frysen kom jag på nu...

:)

Åsa Hellberg sa...

Tänk lillebror att jag vet precis vilka inlägg som får dig att kommentera.

Hur mycket hummer fick du när du bodde i norra värmland? Försök inte med den, du kan helt enkelt inte flytta ifrån mamma.

haha:)

Anonym sa...

När jag bodde i värmland och sörmland så köpte jag ibland inlagd sill bara för att lugna ner mina västkust gener. Satt och åt direkt ur burken :)

Åsa Hellberg sa...

Haha, stackars dig.

Men det kanske är det som gör att jag äter hummer, även om den är amerikansk:)

Unknown sa...

Jadå, men jag äter det typ, aldrig. Lät bara så lyxigt.

Åsa Hellberg sa...

Det var lyxigt. Men vi drack vatten till:)