söndag 3 juli 2011

Det händer att jag läser gamla inlägg,

fnissar förtjust och tycker att jag är oerhört rolig.
Just de inläggen kommenterar ni aldrig och av det kan man dra flera slutsatser:
Den ena skulle kunna vara att ni helt enkelt inte tycker att det är roligt och därför inte säger något.
En annan att ni kanske tycker att det är så genialt att ni inte har något att tillägga.

Det mest sannolika är dock att ni inte har läst det jag har skrivit eftersom jag var rolig senast 2009 och då kände inte ni till bloggen som pratar om sexmissbruk, otrohet och andra lustigheter.

Nu ska jag och mina vallningar sova.
I morgon ska vi skriva.
Senast jag påbörjade ett nytt manus klämde jag in incest, otrohet och skilsmässa på de första 50 sidorna. Jag slutade när jag kom på det.
Det här ska börja betydligt roligare:
En kvinna dör utanför ingången till Åhléns i Farsta centrum.

8 kommentarer:

Susanne B sa...

Åh, spännande!

Liina! sa...

Hej!

Härligt med en kreativ blogg!! :D Blir glad!
...gillar du tatueringar / tattoo-art, kika gärna in på min blogg - lämna jättegärna ett avtryck ;)
Ha en kanondag!

Fru Venus sa...

En bra början :-) Jag vill gärna läsa det du skrev 2009, jag visste inte ens vad en blogg var då .....

Spader Madame sa...

Låter som en passande början tycker jag, a nice little murder!

Åsa Hellberg sa...

Nej, inget mord!:)

Robert W sa...

Boktiteln ska naturligtvis vara Håriga kvinnor och Gud! :D

Åsa Hellberg sa...

Robert; haha, ja, den skulle passa rätt bra tror jag:)

Madlar sa...

Vad spännande! Ser fram emot resutatet.