torsdag 7 juli 2011

Tittar ni på den eminente skådisen

Gabriel Byrne och "In treatment"?
Har ni i så fall lagt märke till den helt vansinniga klippningen?

Jag blir knäpp jag jag ser sådant och tappar helt fokus på handlingen.

Häromdagen var det ett vattenglas som man inte riktigt kunde få till det med.
I ena klippet hade han det i handen, i det andra stod det på bordet. I nästa var det pyttelite kvar i glaset och i nästa vinkel var det nästan fullt.
Jag klarar i inte sådan slarv.

Skärpning!

3 kommentarer:

Shamrock sa...

haha - och har man börjat så hittar man bara mer och mer

Åsa Hellberg sa...

Jag vet. Och det här är en sådan enkel scensättning (två personer som sitter mitt emot varandra och pratar) att man lägger märke till varje liten rörelse.
Är det pang och bom så märks inte felklipp på samma sätt.

faith sa...

Jag har inte sett det men vet precis vad du menar. Till slut går det inte att se annat än de misstagen när man väl upptäcker dem.