onsdag 13 juli 2011

Vid sjutiden i morse löste jag problemet

med alla de skrynklor jag numera har på bröstkorgen; de beror naturligtvis på att jag ligger på sidan när jag sover istället för att ligga på rygg.

OBS: DET ÄR INTE JAG PÅ BILDEN.


Jag undrar om de slätas ut igen om jag intar ryggläge?
Att jag inte tänkte på att fråga läkaren om det  idag.
Hon visste ju allt om hudens åldrande.

Nu hittade jag det här som bevis för min sovtes... och på en annan sida en lösning!
chest wrinkle terminator

En tuttseparator!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tror inte att de slätas ut igen... Hjälpmedlet skulle nog använts från början :-)

Åsa Hellberg sa...

NEJ!

och välkommen hit:)

faith sa...

Ja just där sätter sig de värsta skrynklorna och jag undrar varför. Inte snyggt med urringat längre kan jag konstatera:)

Åsa Hellberg sa...

Faith; du ligger på sidan, that´s why.