fredag 1 juli 2011

Om det var värmevallningar

jag hade i natt så var de över i morse när jag vaknade och frös.
Temperaturhoppen kan också ha med duntäcke respektive ett tunt lakan att göra.

Jag kan lalla runt utan mål och mening i ungefär en timma till, sedan åker arbetskläderna på.
Några piffiga urringade klänningar är det inte tal om när man jobbar på en klinik för sexuellt dysberoende och deras anhöriga.
Påklädd och neutral är betydligt mer passande.
Jag hottar upp utstyrseln med glada armband.

Jag fick ett nytt igår som jag ska glittra i idag.

7 kommentarer:

Spader Madame sa...

Superfint! Man får försöka glittra på!

Åsa Hellberg sa...

Japp!

Mia S sa...

Oj.. vilket fint armband :)

(neutralt var det...alla begriper inte sånt ;))

Åsa Hellberg sa...

Nej, alla gör inte det. Men all personal på kliniken:)

Anonym sa...

Det tackar vi för, Åsa! ;-)

Anonym sa...

Fick du ett sådant fint? Vad mysigt, sådant värmer... :)

Åsa Hellberg sa...

En sexmissbrukare; sunt förnuft.

Glimra; snällt va?:)