fredag 29 juli 2011

En av mina bästa vänner

jobbar numera som marknad/försäljningschef på ett av Sveriges större förlag.
Visst är hon på något sätt nästan tvungen att lämna mitt manus direkt till en begåvad redaktör?
Bra, tänkte väl det.

Jag hade faktiskt tänkt att se på andra avsnittet av Emma (Svt lördagar 19.00) som repriserades idag. Det sprack på grund av flow.
Till sist var jag ändå tvungen att avbryta eftersom jag höll på att dö av hunger och det är sådana här dagar jag blir så glad när ungen önskar sig tacos.
Vips, vips, var det serverat och klart.

Nu är jag mätt, har sett Grey´s och kan tänka mig att skriva några sidor till.

5 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Såklart! What are friends for, liksom.

HOUSE of ADELA sa...

Helt solklart är det så!=) Vad härligt med the flow!;)

Kramar
Adela

Susanne B sa...

Såklart måste han/hon det! Begåvad vän hjälper begåvad vän :-)

Shamrock sa...

Skönt när det rullar på. Och självklart måste vännen göra det

Åsa Hellberg sa...

Bra, jag ska meddela henne ert utslag:)