lördag 2 juli 2011

Jag följer visst fortfarande

inga bloggare.
Dumheter!

Jag får helt enkelt ägna mig åt uppsökande verksamhet senare.
Inte nu, jag är alldeles för svettig...

Idag ska vi på vår handledarkurs och det ska bli väldigt spännande, i alla fall när vi väl sätter oss i bilen efter att ha fått alla de handlingar som behövs.

Kommer vi att komma överens?
Kommer jag att kunna lära ut?
Kommer jag att kunna hålla mig lugn?
Kommer jag att kunna hålla reda på höger och vänster?

Kommer vi någonsin att köra i trafik?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Måste man använda orden höger och vänster? Kan man inte samtidigt peka och säga innan man börjar att det är handpekningen som gäller om inte ordet är rätt med handen?
Resten klarar du/ni säkert
kram Sanna

Åsa Hellberg sa...

Nej, man behöver nog höger vänster men får jag bara en möjlighet att tänka till; eller har det skrivet någonstans med stora bokstäver, går det nog bra:)