tisdag 12 juli 2011

Nej, jag är för trött för att skriva mer.

Däremot är sådana här kvällskvistar utmärkta för att göra lite Google-research.

Huruvida Gamla sStan stavas med litet eller stort S är exempel på sådant jag inte vet  och Stockholms stads hemsida gör mig inte klokare. Där använder man både och lite som man har lust.
Den som är ansvarig för websidan borde verkligen se över det där.

We the people behöver korrekt kommuninformation.
Får vi inte det måste vi flytta handlingen till Slussen.

4 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

haha!
Och den flyttar man kanske inte hur som helst, får de ta och tänka på.

Maj Korner sa...

Jag förordar litet s. Å det bestämdaste.

Shamrock sa...

sånt kan jag oxå bli vansinnig på - när det står olika svar alltså

Åsa Hellberg sa...

Nilla; det tycker jag också!

Maj; jag håller i det så länge:)

Shanrock; slarv är vad det är.