söndag 7 augusti 2011

Jag bloggar sällan

om otrohet nu för tiden, ändå är det fler än någonsin som hittar hit tack vare att de har googlat på det.
Det är inte så att jag har skrivit klart om det som drabbar så många, jag är bara just nu så besatt av mitt manus att just bloggandet har fått komma lite i skymundan.
Har ni frågor om otrohet så tveka inte på att maila mig; info@hellbergcoaching.se
Jag läser och besvarar alla mail jag får.

Vi kan annars konstatera att jag är förtjust i att skriva dialog.
Gärna sida upp och sida ned.
Det blir många sidor till sist.
Idag trettio.

Hade jag inte redan sett alla Varg Veum hade jag sett den som går just nu.
Eller Jakten på lycka, på trean.
Jag har sett den också.
Det är bara romantiska komedier som går att se en gång till.
Jag kanske ska ta ett varv Stolthet & Fördom?

4 kommentarer:

Åsa sa...

Det är bara romantiska komedier som tåls att ses igen. Och Office Space :)

Åsa Hellberg sa...

Jag har aldrig sett office space, måste genast googla.

Guldkorn by Elin sa...

Åh, Office space! :) Det blev Varg för mig ikväll.
Härligt att det flyter på så bra med boken, bra jobbat!

Agneta sa...

Jag gillar också att skriva dialoger! Är nästan barnsligt förtjust i det... tycker dock att det är svårt att veta om jag ska ha kommatecken eller punkt och om det ska vara stor bokstav mellan citationstecken. Och så vidare och så vidare... Men det är väl bara detaljer antar jag! ;)