tisdag 2 augusti 2011

Jaha.

Det är tisdag, och min känsla är hoppsan hur gick det till när det nyss var fredag?
Det är inte bara tisdag, det är också augusti; den månad där jag vanligtvis har solat klart, har fått nog av somriga kuddar och börjat rota i garderoben efter mörka kläder.

I är det annorlunda.
Det känns som om jag har missat juli.
Nu har jag gjort annat än somrat, och det har på många sätt varit lyckosamt så till vida att jag faktiskt snart har fått ihop en hel roman.
Men solen är jag inte trött på.

Jag gör ett nytt försök med den idag.
Ikväll ska jag jobba.

4 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Det är sol i dis här och augusti kom som en blixt från klar himmel, jag undrar också vart juli tog vägen.....KRam

Anonym sa...

Jag jobbade nästan hela Juli så jag har väntat på Augusti :D
ha en fin dag
kram Sanna

Anonym sa...

Jag väntar på de där härligt klara och lite småkyliga "skolmorgnarna" som kommer med augusti. Dom gillar jag... :)

Åsa Hellberg sa...

Snäckan; visst är det märkligt?

Sanna; det är dig väl unt.

Glimra; jag kan vänta till september med dem. Sonen börjar inte förrän 24 aug.