måndag 29 augusti 2011

Nu är mitt manus på väg via mail

till min väninna på förlaget.
Det är en rysare att släppa taget om något man tycker om och lämna det för bedömning.

Jag har ägnat morgon åt att skriva ut det (vilket alltså inte behövdes) och åt städning.
Madre, vad mycket damm det är överallt.
Troligtvis är jag hungrig.
Det är sådana känslor som försvinner när jag är strängt upptagen med något annat.

Suck.
Min underhållande bebis har lämnat hemmet.
Håll en tumme för henne nu när hon ska upp till bevis.

16 kommentarer:

Guldkorn by Elin sa...

Wiiiii! Jag håller båda tummarna, stenhårt :)

HOUSE of ADELA sa...

Ååå jag håller alla tummar hårt!;)
Tack Åsa för hälsningar inne hos mig, betyder mycket!=)

Kramar och lycka till!
Adela

nillas liv på pinnen sa...

Åh, vad jag blir avundsjuk!
Vill också!

Grattis till dig ändå förstås!

Gafflan sa...

Håller tummarna stenhårt!!

Anonym sa...

Jag håller också tummarna stenhårt!! Det är ALLTID en rysare att släppa taget...
Kramar från A

Anneli Stålberg sa...

Jeeehaaaa! Grattis och LYCKA TILL!!!!

Mia S sa...

Spännande... och vad snabb du var!
Hur länge har den levat och byggt sig i ditt huvud tro ?

Håller tummar nu...

Lysande ögonblick! sa...

HURRA. LYCKA TILL!!!

Snäckskalsdalen. sa...

Självklart, här håller jag båda tummarna!
Agneta kram

Åsa Hellberg sa...

Tack, jag tror att det hjälper!!!

Shamrock sa...

Vad spännande. Klart jag håller tummarna

Anonym sa...

Tummar hålls!
Lycka till!
Sanna

Agneta sa...

Men ÅH vad spännande! Sååå! Spännande!!!
Gud vad roligt för dig :)))

Åsa Hellberg sa...

Roligt blir det först när någon säger hurra vad bra:)

Susanne B sa...

SHIT vad spännande! Du kan lita på att jag håller tummar och tår för dig!

Spader Madame sa...

Håller tummarna! Klart de kommer att Hurra!