torsdag 25 augusti 2011

Välkomna nya följare!

Det värmer att ni hänger här.
Vad vill ni veta, och kanske främst - vad borde jag verkligen inte ägna tid år?
Det händer ofta att jag ägnar mig åt trams.
Andra gånger pratar jag manus, medan det som var huvudsyftet med bloggen från början - att inspirera andra att gilla sig själva, klappa sig på kinden och faktiskt på allvar bli sina egna bästa vänner - har lite kommit i skymundan måste jag säga.

Det är dock fortfarande centralt i mitt eget liv och jag klappar på för fullt.
Heja mig, säger jag till mig själv i smyg och slänger upp handen som i en vinstgest för att förstärka allt det positiva.
Amygdala ska gilla det har jag hört.

Ja, det var väl det.
Välkomna, som sagt.

4 kommentarer:

Susanne B sa...

Även halvgamla följare tyckte att det var intressant att veta. Och du inspirerar till det du vill!

Madlar sa...

Fast jag gillar din blandning av författande, Oprahs senaste program, vardagsbestyr o funderingar. Keep on baby <3

livia sa...

oh vad bra det var, kvinnan som föreläste, tog ner det och skickade det till älskade maken, för att inte släppa medberoendet helt och hållet ; )
du inspirerar lika mycket med trams och författar prat eftersom det kommer från hjärtat. kram

Åsa Hellberg sa...

Haha, den länken skulle inte in här, den kom nog med efter att jag hade skickat den till dig:)