söndag 7 augusti 2011

Jag kan inte fokusera på två saker.

Alltså skriver jag och låter bli att träna.
I alla fall så som jag borde göra.
Idag har jag gått fort till - och i - mataffären.
Gjorde ett stopp för att köpa nya halogenlampor till badrummet, alla lampor utom två har lagt av, vilket gör mig smått galen eftersom det inte var alls länge sedan jag MED MÖDA bytte allihop.
Jag är trött på spottar och borde ta hit en elektriker som installerade vanliga lampor istället.

På hemvägen blev jag rejält bevattnad och nu har jag tänt en lampa (en sådan där bra som aldrig slocknar) ovanför min dator.
Har jag sagt att jag gillar det här vädret?

4 kommentarer:

JCMAS sa...

Vissa dagar är det verkligen perfekt med sånt här väder!

Låter som att du jobbar på helt grymt. :)

Snäckskalsdalen. sa...

Inte fokusera på två saker, klart du kan, du är ju kvinnna! Kram

Guldkorn by Elin sa...

Söndag är ju vilodag för sjutton, då får man skippa träningen utan omsvep ;)

Åsa Hellberg sa...

Japp, jag jobbar på:)

Snäckan; nej, en sak i taget är min grej.

Elin; jag skippar alltid träningen utan omsvep:)