onsdag 17 augusti 2011

Ledig betyder vila,

Här latas ingenting... men hade det gjort det hade det förstås varit helt okej.

Klienter från åtta till ett, och sedan tolv stycken i en grupp tre timmar - plus en halvtimma före och lika länge efter, är allt jag pallar med på en dag.
Det har hänt tidigare att jag har tryckt in fler, men det har jag slutat med.
Ordet Nej är bra eftersom det gör mig till en bättre coach.

Medan sonen och hans kompis var på gymmet slumrade jag och vaknade av att de kom hem. Sedan skulle det duschas, fixas, kläs, garvas och vips var de på väg tills stan och Ung08.
Jag föreslog en tjocktröja.
Han blick tydde starkt på att det var det dummaste han hade hört.

Uppsida: Han kommer att komma hem tidigt för att han fryser.


3 kommentarer:

Shamrock sa...

haha - fick samma reaktion här hemma

Susanne B sa...

Aj! Och härhemma fick jag höra "dumma mamma" - för att jag störde när jag dammsög! Tough shit det där med kids ;-)

Åsa Hellberg sa...

Hemska ungar:)