tisdag 9 augusti 2011

21.15 och det är nästan mörkt.

Fan.
Nu börjar det,

5 kommentarer:

Gafflan sa...

Jag vet men äntligen kan vi se solnegången från vårt hus igen! Bergen är i vägen annars men i april och augusti kan vi suga ut det allra sista av solen och uppleva det eldigt röda innan det blir som att släcka en lampa. Jag ser inte fram emor vintern...
Kram.

Anonym sa...

Fast visst har hösten sin charm den också...

Anonym sa...

Usch ja, det får bli en tur till IKEA för inköp av värmeljus och en mysig filt...

Guldkorn by Elin sa...

Gådd dammit! Men jag vägrar ge upp sommaren. Den fortsätter ända in i ... oktober. Nästan ;)

Fast det är lite mysigt framåt hösten, när man får pimpa med värmeljus hemma, dricka öl på mysiga pubar och se löven blir röda på träden när man går höstpromenader.
Men vintern suger. Rakt av.

Snäckskalsdalen. sa...

Jag tycker om den här årstiden och hösten är min tid så det är okejsan för mig, men jag vet att de flesta inte tycker så och er tycker jag synd om.....Kramar