torsdag 18 augusti 2011

Min huvudvärk KAN bero på

sonens bortavaro i natt fram till 03.30.
När jag själv ska resa någonstans har jag alltid, alltid, alltid resfeber och springer verkligen inte runt i tunnelbanan på fest arrangerad av Stocholm stad natten innan. Jag är hemma och läser mina listor, dubbelkollar pass - pengar - huvudvärkspiller och funderar på vilka skor jag ska ha på flyget.

Hans avresa till Mallorca idag verkar inte beröra honom något särskilt. Det är jag som är hispig.
Väckning är beordrad till tio.
Bilen avgår elva.
Jag har tagit huvudvärkstabletter.




5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror att det är "den där osynliga navelsträngen" som ger sig tillkänna. Kan ge oss mammor alla möjliga konstiga symtom...

Anonym sa...

Min är lik din - men det är väl för att de vet att vi finns där antar jag.
Min får lära sig mer och mer att det inte funkar så - även om inte det behöver vara riktigt så hispigt som jag är (fast jag är något mindre hispig än jag varit)
Sanna

Fru Venus sa...

Ha ha, jag är en blandning av er båda :-)) Du har fixat höst här!? Höst??

nillas liv på pinnen sa...

Jag är mer lik din son, I must say. Kanske är det för att vi (han och jag) är närmare varandra i ålder än du och han är...?

Susanne B sa...

Oj oj oj, jag skulle också ha ont i huvudet om det var min lilla unge :-)