tisdag 23 augusti 2011

Jag har inte hört något från Mallis

på två dagar och hoppas att det inte beror på att mobilbatteriet är slut.
Om, mot allt förmodan, det skulle vara så att planet är försenat på Palma kan det ju vara bra att kunna ringa sin pappa från terminalen och berätta det.
Jag har mer än en gång i min aktiva flygkarriär stått på startlinjen bara för att få åka tillbaka igen på grund av tekniskt fel, alltså talar jag från någon form av erfarenhet - om än 25 år gammal...

Just nu håller jag koll på planet från Skavsta till Palma, avgång 14.35.
Det är samma flight som ska ta honom tillbaka hem och går den i tid är första slaget vunnet.
Sedan måste jag kontrollera att det lyfter i tid från Palma 19.10.

Fattar ni omfånget av mitt kontrollbehov?

3 kommentarer:

Susanne B sa...

Förstår och kommer högst troligt att bli likadan när tjejerna ska till Mallis. Om tio år. Och den hemska tanken kommer jag nu genast att slå bort! Bor pappan på Mallis?

Åsa Hellberg sa...

Ja, annars hade han inte fått åkt på tio år till:)

Susanne B sa...

Åh, jag förstår :-)