måndag 15 augusti 2011

Kvart i sju.

Först när jag förstod att jag inte skulle kunna somna om så fattade jag att det var måndag.
Det blir lite snurrigt när man är ledig som jag.

Den här lediga dagen ska jag göra samma sak som jag har gjort sedan den fjärde juli = sitta i min soffa.
Jag är glad att jag slipper köra bil.

När vi åkte till Heron 16.30 i fredags för att gå på bio var köerna - enligt radio Stockholm - obeskrivbara, så efter att jag hade köat Söder till Farsta för att hämta sonen, tog vi den smarta bakvägen över Huddinge - Segeltorp till Kungens Kurva.
Inte en bil.
Vips var vi framme.

Alla andra hade parkerat på E4;an.






5 kommentarer:

Spader Madame sa...

Kan inga bakvägar...

Åsa Hellberg sa...

Du lär dig snart:)

Mia S sa...

Trycker på gillaknappen :)

Lysande ögonblick! sa...

Åh så gott det är, när man lyckas klura ut bra vägar. :)

Åsa Hellberg sa...

Bra va?:)