söndag 16 oktober 2011

Åsas skriv - och tvättblogg

Vissa av mina karaktärer har jag en rätt ljummen känsla inför, men om det ska bli någon form av ordning måste de vara med.
Idag var en sådan där dag när alla ord som jag bör skriva en sådan här dag också skrevs,
ändå var känslan att det gick trögt.
Jag har snart skrivit en tredjedel så uppenbarligen går det åt rätt håll, trögt eller inte.
_________________________________________________________________

Cecilie frågar om jag inte har en tvättmaskin, och det har jag inte.
Min lägenhet är för liten, men jag är inte säker på att jag hade haft en även om jag hade haft plats.
Jag tycker att det är skönt med en tvättstuga där allt torkar på ett par timmar och där jag har
ett torkrum till det som jag inte tumlar = väldigt mycket.

Det var väl det, tror jag.

Inga kommentarer: